یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ آذر ۱۳۹۳
1577

مادران شهدا الگوی مقاومت و صبر یک ملت در مقابل استکبار هستند

رییس بنیاد شهید شهرستان ری گفت: مادران شهدا الگوی مقاومت و صبر یک ملت در مقابل استکبارهستند. به گزارش یاشهید،’حسین نصرالله’ روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مادران شهدا با تقدیم سرمایه وجودی و گرانبهاترین دارای خود برای احیا ارزش های اسلامی در جامعه ضمن دفاع از دستاوردهای انقلاب با پیروی از حضرت […]

رییس بنیاد شهید شهرستان ری گفت: مادران شهدا الگوی مقاومت و صبر یک ملت در مقابل استکبارهستند.

به گزارش یاشهید،’حسین نصرالله’ روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مادران شهدا با تقدیم سرمایه وجودی و گرانبهاترین دارای خود برای احیا ارزش های اسلامی در جامعه ضمن دفاع از دستاوردهای انقلاب با پیروی از حضرت زینب (س) به یک الگوی مقاومت و صبرتبدیل شدند.

وی با اشاره به ارتحال مادرشهیدان مهدی و مسعود بیرامی افزود: شهربانو بخشی زاده یک مادر فداکار و ایثاری بود که به حق با الگو قراردان حضرت زینب (س) توانست رسالت خود را به خوبی در جامعه انجام بدهد.

وی با اشاره به اینکه این مادر شهید پس از شهادت اولین فرزند خود مهدی بیرامی در سال 61 و فوت همسرش در سال 64 نیز مقاوم و صبور از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کرد، گفت: این مادر نمونه در سال 90 دومین فرزند خود جانباز شهید ‘مسعود بیرامی’ را نیز دوباره تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

نصرالله با بیان اینکه همه مسوولان و مردم ایران اسلامی وامدار خون شهید وخدمتگزار خانواده شهدا هستند، ادامه داد: انقلاب و مملکت یادگار شهدا هستند و کسی اجازه ندارد به این امانت الهی خیانت کند.

وی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا، نظام اسلامی هر روزمقتدرانه و عزتمند در جهان به میسر خود ادامه میدهد، تصریح کرد: موج بیداری و استکبارستیزی، دفاع از حقوق مظلوم انسانها و احیا اسلام ناب محمدی( ص) از برکات صدور پیام انقلاب اسلامی و صبر و مقاومت خانواده معظم شهدا است.

مادرشهیدان مهدی و مسعود بیرامی شب گذشته به دلیل عارضه قلبی و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهربانو بخشی زاده ‘،81 ساله طی یک ماه گذشته به علت عارضه قلبی در بیمارستان فیروزآبادی شهرری بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار داشت.

مادر شهیدان بیرامی پس از سالها تحمل فراق فرزندانش، شب گذشته پس از 27 روز که در حالت کما قرار داشت، در بخش آی سی یو بیمارستان فیروزآبادی دعوت حق را لبیک گفت.

به گفته یکی از بستگان این خانواده، با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، پیکر مطهر مادر شهیدان مهدی و مسعود بیرامی قرار است صبح پنجشنبه 20 آذر از مقابل منزل وی در محله سیزده آبان تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه 52 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام بگیرد.

شهربانو بخشی زاده متولد سال 1312 در شهر مهاباد از توابع اردستان و در خانواده مذهبی و متدین چشم به جهان گشود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: