یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۴ آذر ۱۳۹۳
1570

جانباز قطع نخاع «احمد اصغری سندی»، به همرزمان شهیدش پیوست

شب گذشته، «احمد اصغری سندی»، جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع بعد از تحمل ۳۲ سال درد و رنج ناشی از مجروحیت جنگی در بیمارستان خاتم الانبیا تهران دعوت حق را لبیک گفت و به خیل یاران شهیدش پیوست. به گزارش یاشهید، شب گذشته، «احمد اصغری سندی»، جانباز 70 درصد قطع نخاع به همرزمان شهیدش پیوست.  […]

شب گذشته، «احمد اصغری سندی»، جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع بعد از تحمل ۳۲ سال درد و رنج ناشی از مجروحیت جنگی در بیمارستان خاتم الانبیا تهران دعوت حق را لبیک گفت و به خیل یاران شهیدش پیوست.

به گزارش یاشهید، شب گذشته، «احمد اصغری سندی»، جانباز 70 درصد قطع نخاع به همرزمان شهیدش پیوست.  وی بعد از تحمل 32 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت جنگی در بیمارستان خاتم الانبیا تهران دعوت حق را لبیک گفت و به خیل یاران شهیدش پیوست.

شهید احمد اصغری سندی متولد 1328 بود. او از رزمندگان لشکر 27 محمد رسول الله(ص) بود و در سال 1361 و در عملیات مسلم ابن عقیل و در محور سومار به درجه جانبازی نائل شده بود. او سال‌های اخیر به دلیل مشکلات جسمی و زخم بستر ناچار بود روی تخت و بر روی شکم بسر ببرد و به خاطر همین جراحت مدتی در بخش آی سی یو  بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بستری بود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: