یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۵ آذر ۱۳۹۳
1420

وداع با مادری که دو فرزندش به فاصله یک روز شهید شدند

مادر شهیدان ابوالفضل و مجتبی اویسی فردوئی روز گذشته بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت. به گزارش یاشهید، مادر ایثارگر مرحوم جانی بیگم محبی فردوئی بعد از 27سال دوری از فرزندانش و صبر و استقامت بر داغ فراق فرزندان شهیدش سرانجام صبح دیروز دعوت حق را لبیک گفت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست. […]

مادر شهیدان ابوالفضل و مجتبی اویسی فردوئی روز گذشته بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش یاشهید، مادر ایثارگر مرحوم جانی بیگم محبی فردوئی بعد از 27سال دوری از فرزندانش و صبر و استقامت بر داغ فراق فرزندان شهیدش سرانجام صبح دیروز دعوت حق را لبیک گفت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.

خبر شهادت ابوالفضل و مجتبی را به فاصله یک روز به والدینش دادند و مادر با صبر و شکیبایی این داغ عظیم را تحمل کرد و همانند سایر مادران روستای شهید پرور فردو، فرزندانش این امانتهای الهی را تقدیم اسلام نمود و بر شهادت ایشان افتخار کرد.

مجتبی در سن 16سالگی در عملیات والفجر 10 ( 29اسفند سال 66 ) در منطقه حلبچه به شهادت رسید و برادرش ابالفضل هم در سن 21سالگی و در همین عملیات (روز 30اسفند 66 ) در منطقه حلبچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر این مادر ایثارگر روز سه شنبه ساعت 13 از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار و پیکر مطهر مرحومه محبی فردوئی در گلزار روستای شهید پرور فردو به خاک سپرده خواهد شد.

روستای فردو در دوران هشت سال دفاع مقدس 114شهید را تقدیم اسلام کرد و بعنوان اولین روستای شهید پرور از لحاظ تعداد شهدایش در کشور شناخته شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: