یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ دی ۱۳۹۳
1352

مزارشهدای راه ولایت در بهشت زهرا(س) غبار روبی و عطر افشانی شد

not found

همزمان با فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مزار شهدا راه ولایت در بهشت زهرا(س) با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و برخی از مسوولان بنیاد شهید غبار روبی وعطر افشانی شد. به گزارش یاشهید ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ روز سه شنبه در جمع خانواده معظم شهدا […]

همزمان با فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مزار شهدا راه ولایت در بهشت زهرا(س) با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و برخی از مسوولان بنیاد شهید غبار روبی وعطر افشانی شد.

به گزارش یاشهید ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ روز سه شنبه در جمع خانواده معظم شهدا اظهارداشت: 9 دی ثمره خون شهـیدان، ایـثارگری جانبازان سربلند و از خودگذشتگی آزادگان سرافراز و صبر خانواده معظم شهدا است.

‘حمید علی صمیمی’ با بیان اینکه حماسه 9 دی ماه تنها قطره ای از دریای بصیرت ملت ایران بوده و به تنهایی یک تاریخ است، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی بارها ثابت کرده اند که در دفاع از حریم ولایت فقیه با هیچ گروه و جناح سیاسی وارد معامله نخواهند شد.

وی تصریح کرد: مردم شجاع ایران اسلامی نه از سیاست های تحریمی استکبار می ترسند و نه از جنگ و ترور. مردم ایران حتی از منافقین و فرصت طلبان و سودجویان نیز هراسی ندارند چون با تبعیت و حمایت از ولایت فقیه تمام توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و بی اثرکردند.

صمیمی تاکید کرد: حماسه 9 دی تجلی غیرت دینی و روح وفا داری ملت بزرگ ایران به ولایت مطلقه فقیه است.

به گفته وی، حضور مردم در حماسه 9 دی تیرخلاصی بر سناریوهای دشمن ملت ایران بود.

وی افزود: دشمن می خواست با اقدامات خود در فتنه 88 و تهاجم به ارکان نظام اسلامی تاریخ کشور را به عقب برگرداند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ گفت: حماسه 9 دی رویاهای کوچک و بزرگ دشمن و خواب های آشفته آنان را پریشان تر کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: