یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۲ دی ۱۳۹۳
2113

آیین گرامیداشت یکهزار و 300شهید منطقه 16 در گلزار بهشت زهرا برگزار شد

آیین گرامیداشت یک هزار و 300 شهید دوران دفاع مقدس منطقه 16 تهران با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و مسوولان شهرداری و آحاد مختلف مردم در مهدیه شهدای گلزار بهشت زهرا(س) برگزار شد. به گزارش یاشهید ، سیدمحسن اسدی شهردار منطقه 16 در این مراسم اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی سرآمد کشورهای مسلمان و آزاده […]

آیین گرامیداشت یک هزار و 300 شهید دوران دفاع مقدس منطقه 16 تهران با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و مسوولان شهرداری و آحاد مختلف مردم در مهدیه شهدای گلزار بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، سیدمحسن اسدی شهردار منطقه 16 در این مراسم اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی سرآمد کشورهای مسلمان و آزاده است و رسیدن به این جایگاه را مرهون خون پاک شهدا و نفس قدسی رهبر کبیر انقلاب می دانیم.

وی خانواده شهدا را یادگارافتخارآفرینان و سلحشوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: مادامی که قدردان شهدا و خانواده آنان باشیم عزتمند و در مقابل با دشمنان پیروز و سربلند خواهیم بود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران مناطق 16 و 19 تهران نیز در این مراسم گفت: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی وام دار شهداست و باید به پاس زحمات و جان فشانی فرزندان این آب و خاک، با برگزاری مراسم و آیین های گرامیداشت ، یاد و خاطره آنان را برای همگان زنده نگهداریم.

داود نورچه ای، برگزاری این گردهمایی را تجلیل از رشادتهای 1300 شهید دوران دفاع مقدس منطقه 16 تهران و قدردانی از خانواده آنان برشمرد و وظیفه این نهاد را پاسخگویی به مشکلات آنان عنوان کرد.

در این مراسم همرزمان شهدا ، خاطراتی از سلحشوری رزمندگان و شهدا و نحوه عملیات در میدانهای نبرد دوران جنگ تحمیلی ، برای حاضران بیان کردند.

بنابراین گزارش ، در پایان این مراسم که به همت مرکز فرهنگی گلزار شهدا ، خانه شهید ، شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق 16 و 19 برگزار شد ، حاضران مزار شهدای گرانقدر را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

IMG_8678 IMG_8695 IMG_8701 IMG_8712 IMG_8713 IMG_8722 IMG_8728

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: