یـا شـهـیـد
۱۶ دی ۱۳۹۳
7919

محافظ رییس جمهور در گلزار شهدا

شهید سیدعبدالله رضوی طاهر، از محافظان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ رئیس‌جمهور وقت کشورمان بود که در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسید. به گزارش یاشهید، «سید عبدالله رضوی طاهر» از نیرهای کادرِ «گردان مقداد»(لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه و آله)) به سال 1341 شمسی متولد شد و بیست و یک سال […]

شهید سیدعبدالله رضوی طاهر، از محافظان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ رئیس‌جمهور وقت کشورمان بود که در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسید.

به گزارش یاشهید، «سید عبدالله رضوی طاهر» از نیرهای کادرِ «گردان مقداد»(لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه و آله)) به سال 1341 شمسی متولد شد و بیست و یک سال بعد، در «عملیات خیبر» بال در بال ملائک گشود.
اگر از سر توفیق، زیارتِ مزار این پاسدارِ شهید در بهشت زهرای تهران نصیبتان شد، خواهید دید که بر سنگ نبشته‌ی مزارش، از او به عنوان «محافظ رییس جمهور محترم حجت الاسلام سید علی خامنه ای»یاد شده است. خبرنگار گروه جهاد و مقاومت، با جستجوی مختصری درباره مستنداتِ این مسئله، توانست عکسی از شهید «رضوی طاهر» هنگامی که یکی از اعضای تیم حفاظت رییس جمهور وقت بود، به دست بیاورد.

                                                روحمان با یادش شاد   هدیه به روح بلندپروازش صلوات
IMG_3771 840334_422 840337_182 1346057KAKA001-001 ÔåíÏ ÓíÏÚÈÏÇáå ÑÖæí

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: