یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ دی ۱۳۹۳
1515

غبارروبی و تعویض پرچم مزار شهدای عملیات کربلای 5

not found

در آستانه سالروز عملیات شهدای کربلای پنج، صبح امروز شهدای این عملیات غبارروبی و پرچم این قبور مطهر تعویض شد. به گزارش یاشهید ، در آستانه سالروز عملیات شهدای کربلای پنج مزار شهدای این عملیات غبارروبی و پرچم این قبور مطهر تعویض شد. این برنامه با مشارکت سپاه حضرت رسول‌الله صلی‌‌الله‌علیه‌وآله و خانه شهید گلزار شهدای […]

در آستانه سالروز عملیات شهدای کربلای پنج، صبح امروز شهدای این عملیات غبارروبی و پرچم این قبور مطهر تعویض شد.

به گزارش یاشهید ، در آستانه سالروز عملیات شهدای کربلای پنج مزار شهدای این عملیات غبارروبی و پرچم این قبور مطهر تعویض شد.

این برنامه با مشارکت سپاه حضرت رسول‌الله صلی‌‌الله‌علیه‌وآله و خانه شهید گلزار شهدای تهران و با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران امروز چهارشنبه 17 دی‌ماه با قرائت زیارت عاشورا در جوار مزار این شهیدان والامقام در قطعات 29، 40 و 53 برگزار شد.

خانواده شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار شهدای کربلای پنج و مشارکت در غبارروبی و تعویض پرچم این قبور مطهر بار دیگر با این شهدا تجدید میثاق کردند.

این گزارش حاکیست : به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات کربلای ۵ و بزرگداشت شهدای این عملیات مراسمی روز پنجشنبه ۱۸ دی‌ماه در شب میلاد حضرت رسول اکرم(صلی‌الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه‌السلام) با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار خواهد شد.

بزرگداشت شهدای علمیات کربلای پنج ساعت ۱۴:۳۰ جنب یادمان شهدای لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (صلی‌الله علیه و آله) در قطعه ۴۰ گلزار شهدا برگزار می‌شود.

در این مراسم خاطره‌گویی و روایتگری عملیات کربلای ۵ نیز انجام می‌شود. در حاشیه این مراسم، مزار شهدای عملیات کربلای پنج با حضور خانواده شهدا و ایثارگران گلباران می‌شود تا تجدید میثاقی دوباره با این شهدا صورت پذیرد.

این مراسم با مشارکت سپاه حضرت رسول (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله)، سپاه سیدالشهدا (علیه السلام)، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ، مرکز فرهنگی گلزار شهدا(خانه شهید) وسازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) برگزار می‌شود.

1 2 3 4 5 6 7 9 10 11

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: