یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ دی ۱۳۹۳
1481

جلسه ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در گلزار شهدا

به گزارش یاشهید ، ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با حضور بیش از 30 نفر از نمایندگان سازمان ها،وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی کشور در سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرا(س)  با محوریت برنامه های سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)برگزار و وظایف و مسئولیت های هرکدام از دستگاه های […]

به گزارش یاشهید ، ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با حضور بیش از 30 نفر از نمایندگان سازمان ها،وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی کشور در سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرا(س)  با محوریت برنامه های سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)برگزار و وظایف و مسئولیت های هرکدام از دستگاه های مشارکت کننده مشخص شد.

این گزارش حاکیست : درابتدای جلسه، محسن صباغ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران  همگرایی و هماهنگی را رمز پیروزی انقلاب و نهضت اسلامی دانست و گفت: با وحدت کلمه و همدلی می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و برگزاری با شکوه مراسم یوم الله دهه فجر نیز از جمله کارهای بزرگ است که باید همه علاقمندان به نظام و انقلاب همدل و هم جهت باشند .  در ادامه محسن صباغ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران مهمترین هدف بزرگداشت این روزها را زنده نگه داشتن یاد حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و کسانی که خون خود را برای آبیاری درخت بزرگ انقلاب خالصانه تقدیم کردند دانست وگفت:ما باید عوامل پیروزی انقلاب و به ویژه نقش اقشار مختلف مردم به رهبری حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)را در پیروزی انقلاب برای همگان تبیین کنیم و به همه یادآوری نماییم که ایمان،حضور آگاهانه،توکل به خداوندو تبعیت از رهبری از رموز اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود و ما امروز هم برای تداوم این انقلاب حتی بیش از گذشته به آن نیازمندیم.

در ادامه این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ دکتر صمیمی ضمن خیرمقدم به اعضای ستاد بیان نمود : تجلی دهه فجر سه پدیده بزرگ در خود دارد . امام ، شهدا و مردم عزیزما که این پدیده ها در کنار هم قرار گرفته و تجلی به نام دهه فجر به وجود آمده است . ایشان در ادامه افزود : دشمن همیشه به دنبال روزنه ای می باشد تا به این مملکت ضربه بزند . ولی آنچه که امروز ما داریم ولایت فقیه است که نعمت بسیار بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده است . آنچه که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرمودند این است که باید با هم منسجم و متحد باشیم و دهه فجر می تواند این انسجام را ایجاد کند.

در ادامه مرتضی صفایی معاون پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اعلام آمادگی در خصوص ایام الله دهه فجر برنامه های این معاونت از جمله حضور در مراسم 12 بهمن ماه و جایگاه جلوس حضرت امام خمینی(ره) ، عطرافشانی و تعویض پرچم مزار شهدای انقلاب توسط خادمین افتخاری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مراسم ملی میهمانی لاله ها را بیان نمودند.

همچنین این گزارش حاکیست : در پایان جلسه اعضای ستاد دهه فجر بر سر مزار شهید دکتر نجات اللهی و شهدای انقلاب حضور یافتند و با نثار گل و قرائت فاتحه بار دیگر با شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق نمودند.

13 14 7 8 10 11 12

6 5 4 1 2 3

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: