یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ خرداد ۱۳۹۶
2879

جزییات مراسم تشییع و یادبود سردار شهید «شعبان نصیری»

پیکر سردار «شعبان نصیری» از یادگاران دوران دفاع مقدس که روز گذشته در موصل عراق به شهادت رسید دوشنبه و سه شنبه 8 و 9 خردادماه در کرج و تهران تشییع می‌شود. به گزارش یاشهید ،سردار «شعبان نصیری» از یادگاران دوران دفاع مقدس و مدافعان حریم اسلام پس از 28 سال جهاد در راه دین […]

پیکر سردار «شعبان نصیری» از یادگاران دوران دفاع مقدس که روز گذشته در موصل عراق به شهادت رسید دوشنبه و سه شنبه 8 و 9 خردادماه در کرج و تهران تشییع می‌شود.

به گزارش یاشهید ،سردار «شعبان نصیری» از یادگاران دوران دفاع مقدس و مدافعان حریم اسلام پس از 28 سال جهاد در راه دین روز گذشته در جریان عملیات آزادسازی موصل در عراق به یاران شهیدش پیوست. این شهید متولد 1338 بود که به مدت 4 سال در جبهه عراق علیه تروریست های تکفیری مبارزه کرد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید طی مراسمی در روز دوشنبه 8 خرداد ماه ساعت 8:30 از میدان شهدای کرج به سمت امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.

مراسم تشییع دیگری نیز روز سه شنبه 9 خردادماه ساعت 8:30 از مسجد انصارالحسین شهرک شهید محلاتی برگزار می شود.

همچنین مراسم یادبود شهید روز چهارشنبه 10 خردادماه از ساعت 16 الی 18 در امامزاده حسن(ع) میدان قدس کرج برگزار می شود.

مراسم دیگری نیز روز پنجشنبه 11 خردادماه از ساعت 16 الی 18 در مسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید محلاتی برگزار خواهد شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید:

  1. محمود عدالت منش گفت:

    بسم رب الشهداء و الصديقين

    شهادت هنر مردان خداست

    عاقبت فرمانده دلاور و خستگي ناپذير سپاه اسلام، همسنگر شهيدان و محبوب بسيجيان و اسوه رزمندگان، پيرو صادق راه ولايت، مدافع حريم اهل بيت (ع)
    سردار سرافراز شهيد حاج شعبان نصيري
    خلعت زيباي شهادت پوشيد، شربت گواراي شهادت نوشيد و به ياران شهيدش پيوست و مهمان سالار شهيدان (ع) شد.
    بدينوسيله شهادت اين سردار سربلند را به ساحت مقدس حضرت امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خامنه اي و خانواده محترم و بازماندگان ايشان و تمام همسنگران دوستان شهيد، تبريك و تسليت عرض مي نمائيم.
    از طرف خانواده معلم شهيد علي عدالت منش