یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ بهمن ۱۳۹۳
2873

شهید الله دادی در سیرجان تشییع و آرام گرفت

پیکر مطهر شهید محمدعلی الله دادی صبح پنجشنبه بر روی دستان مردم شهید پرور سیرجان از حسینیه امام خمینی (ره) تا مسجد جامع سیرجان تشییع شد. در این مراسم سردار حاج قاسم سلیمانی، استاندار کرمان و تنی چند از مسئولین نظامی و انتظامی حضور داشتند. به گزارش یاشهید،همچنین پیام تسلیت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب […]

پیکر مطهر شهید محمدعلی الله دادی صبح پنجشنبه بر روی دستان مردم شهید پرور سیرجان از حسینیه امام خمینی (ره) تا مسجد جامع سیرجان تشییع شد.

در این مراسم سردار حاج قاسم سلیمانی، استاندار کرمان و تنی چند از مسئولین نظامی و انتظامی حضور داشتند.

به گزارش یاشهید،همچنین پیام تسلیت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب ‌الله لبنان در آیین تشییع سردار شهید الله دادی قرائت شد.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار بعد از تشییع در تهران و کرمان به سیرجان منتقل شده و طی امروز پس از انتقال به پاریز زادگاه این شهید بزرگوار به خاک سپرده می شود.

آیین یادبود شهید الله دادی روز جمعه در پاریز، شنبه چهارم بهمن ماه در شهر سیرجان و یکشنبه پنجم بهمن ماه راس ساعت ۹ صبح در مسجد جامع شهر کرمان برگزار می شود.

سردار الله دادی در دوران دفاع مقدس در لشکر ۴۱ ثارالله به عضویت در تیپ ادوات درآمد و  بعد از شهادت سردار زندی به فرماندهی تیپ ادوات لشکر ۴۱ ثارالله منصوب شد.

همچنین جانشینی تیپ ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه، فرماندهی تیپ رمضان لشکر ۲۷ حضرت رسول (ص) تهران و فرماندهی سپاه القدیر یزد نیز از دیگر مسئولیت های وی در سال های بعد از دفاع مقدس است.

سردار محمدعلی الله دادی در روز ۲۸ دی ماه سال جاری در منطقه «قنیطره» سوریه مورد حمله موشکی نظامی اسرائیل قرار گرفت و به همراه تعدادی از اعضاء حزب الله لبنان جام شهادت را سرکشید.

58661_orig 58662_orig 58663_orig c

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: