یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ بهمن ۱۳۹۳
1621

آئین بزرگداشت 700 شهید منطقه 19 تهران برگزار گردید

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره 700 شهید منطقه 19 تهران عصر امروز پنج شنبه دوم بهمن ماه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید . به گزارش یاشهید ، ‘رضا نثاری’ شهردار منطقه 19 ضمن خیر مقدم به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران  بیان نمود: استقامت و جان […]

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره 700 شهید منطقه 19 تهران عصر امروز پنج شنبه دوم بهمن ماه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید .

به گزارش یاشهید ، ‘رضا نثاری’ شهردار منطقه 19 ضمن خیر مقدم به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران  بیان نمود: استقامت و جان فشانی شهدا الگویی برای زندگی همه مردم می باشد و تصریح کرد: آشنا ساختن مردم بویژه جوانان با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین مسوولیت های مدیران شهرداری محسوب می شود و درهمین راستا مراسم یادواره شهدای منطقه برای پنجمین بار متوالی در بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

وی همچنین به تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان در طول هفته اشاره و تاکید کرد: تکریم این سرمایه های ارزشمند از افتخارات مدیریت شهری محسوب می شود و درهمین راستا هر هفته از 12 خانواده شهید و جانباز منطقه دیدار و از آنان تقدیر می شود.

در ادامه این مراسم محمدرضا صالحی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهاردانگه ضمن گرامی داشتن سالروز عملیات والفجر 8 و همچنین فرا رسیدن ایام الله دهه فجر افزود : امروز استقلال ، آزادی و امنیت میهن اسلامی را مرهون خون پاک شهدا می باشیم و اکنون نوبت ماست که باید امانتدار خوبی باشیم تا شرمنده آنان نشویم و خادمان شایسته ای برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشیم .

این گزارش حاکیست : در پایان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مزار شهدای منطقه 19 تهران را گلباران کردند.

8 7 4 5 6 3 2 1

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: