یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ بهمن ۱۳۹۳
1752

بزرگداشت شهیدان تاج الدین و پاکدامن برگزار گردید

مراسم سی امین سالگرد شهادت شهیدان تاج الدین و پاکدامن در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. عصر پنج شنبه مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد شهادت شهیدان مجید تاج الدین و حسن پاکدامن با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارشان در قطعه […]

مراسم سی امین سالگرد شهادت شهیدان تاج الدین و پاکدامن در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

عصر پنج شنبه مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد شهادت شهیدان مجید تاج الدین و حسن پاکدامن با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارشان در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید،  : در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مزار این شهدا را گلباران کردند.
شهید مجید تاج الدین متولد ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمد . این شهید بزرگوار در حین ماموریت توسط منافقین کوردل در تاریخ اول بهمن ماه ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد . همچنین شهید حسن پاکدامن نیز متولد ۱۳۴۴ و در تهران دیده به جهان گشود . این شهید بزرگوار تنها ۲۰ بهار از عمرش نگذشته بود که در ۳۰ دی ماه ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی عین خوش مهمان سید و سالار شهیدان می شود . مادر این شهید بزرگوار نیز که سالهای سال پنج شنبه ها بر سر مزارش زائرین مزار شهدا را با سماور نفتی و نان و پنیر پذیرایی میکرد طاقت دوری فرزند را تحمل نکرد و در ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۱ به دیدار فرزندش شتافت .

9 5 4 3 2 8 6 1

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: