یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ بهمن ۱۳۹۳
1377

همایش مردمی “فرزندان انقلاب” پاسداشت شهید جهاد مغنیه برگزار ‌می‌شود

با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه همایش مردمی “فرزندان انقلاب” نکوداشت شهدای نوجوان به ویژه شهید جهاد مغنیه روز چهارشنبه در مسجد فائق خیابان ایران برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید، همایش مردمی “فرزندان امام” به منظور اعلام آمادگی و عهد و پیمان مجدد جوانان و نوجوانان انقلابی با رسول مکرم اسلام و امام خامنه ای […]

با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه همایش مردمی “فرزندان انقلاب” نکوداشت شهدای نوجوان به ویژه شهید جهاد مغنیه روز چهارشنبه در مسجد فائق خیابان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید، همایش مردمی “فرزندان امام” به منظور اعلام آمادگی و عهد و پیمان مجدد جوانان و نوجوانان انقلابی با رسول مکرم اسلام و امام خامنه ای و نکوداشت شهدای نوجوان به ویژه شهید جهاد عماد مغنیه برگزار می شود.

این مراسم به همت بسیج پایگاه شهید نوری و با سخنرانی سردار عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد فایق خیابان ایران و در جوار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

در متن اطلاعیه این مراسم آمده است:

در روزگاری که جوانان برومندی همچون جهاد مغنیه حماسه سازان عرصه مبارزه با استکبار و نمایش روح ایمان و جهاد و شهادتند، ما جوانان نیز لبیک گویان در این مسیر گام برداشته و آمادگی خود را برای حضور در عرصه های جهاد و شهادت اعلام می داریم.جوانان مومنی که همچون پدران خود در برابر زیاده­خواهان و زورگویان مقاوم هستند. نوجوانانی که هنوز هم حضور 36000 دانش­‌آموزِ شهید 8 سال دفاع مقدس را در مقام همکلاسی­‌های آسمانی، در کنارشان و روی نیمکت­‌های مدرسه­‌شان احساس می­‌کنند.

ما حسرت رشادت­های ملت­هایی را می­‌خوریم که سینه به سینه در مقابل اسراییل این جرثومه فساد عالم ایستاده‌­اند.دلسوخته رنج­ها و دردهای ملت فلسطین هستیم. و آرزوی شهادت داریم. شهادت در راه حق و حقیقت. در راه آزادی قدس شریف. شهادتی زیبا همانند شهادت مجاهدی چون «جهاد عماد مغنیه»… شهیدی تربیت­ یافته از دامن پدری چون  «حاج رضوان».

و با اعتقاد راسخ به این­که سلاح مقاومت، کارساز‌ترین سلاح در نبرد با رژیم کودک­‌کش صهیونیستی است، توفیقات روز افزون برای تمامی سریازان ولایت را از خدای بزرگ مسئلت داریم.

بدینوسیله از تمام نوجوان و جوانان انقلابی دعوت بعمل می آید تا با حضور پرشور خود به گرمای مجلس شهدا بیافزایند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: