یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ اسفند ۱۳۹۳
5208

سی و یکمین سالگرد شهادت باباعطا و شهدای عملیات خیبر و بدر برگزار گردید

صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد شهادت سید عطاالله میرمحمدی(باباعطا) و همچنین به مناسبت فرا رسیدن سالگرد عملیات خیبر و بدر مراسمی با قرائت زیارت عاشورا در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، صبح امروز مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد شهادت سیدعطاالله میرمحمدی (باباعطا) […]

صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد شهادت سید عطاالله میرمحمدی(باباعطا) و همچنین به مناسبت فرا رسیدن سالگرد عملیات خیبر و بدر مراسمی با قرائت زیارت عاشورا در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد شهادت سیدعطاالله میرمحمدی (باباعطا) و شهدای عملیات خیبر و بدر مسجد جامع خزانه بخارایی با حضور خانواده های معظم این شهدا و جمعی از همرزمان شهید میرمحمدی با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در این مراسم خواهر شهید محمدرضا خدیور و برادر بزرگوار شهید علی حیدری لحظاتی را به سخنرانی و بیان خصوصیات اخلاقی این شهدای والامقام پرداختند . در پایان این مراسم بزرگداشت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثارگل و قرائت فاتحه بر سر مزار شهید میرمحمدی و دیگر شهدای عملیات خیبر و بدر یکبار دیگر با شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق نمودند.

8

4 5 7

2 1 3

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: