یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۳ اسفند ۱۳۹۳
1977

رونمایی از یادبود شهید «جهاد مغنیه» در قطعه شهدای نهضت جهانی اسلام

مراسم رونمایی از یادبود شهید جهاد مغنیه با حضور فعالان رسانه‌ای حزب الله و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) قطعه شهدای نهضت جهانی اسلام برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید ، چندی پیش در روزهایی که دل‌مشغولی‌های فضای داخلی، مثل همیشه رسانه‌های ایرانی را در نوردیده بود، چند تلویزیون عرب‌زبان با […]

مراسم رونمایی از یادبود شهید جهاد مغنیه با حضور فعالان رسانه‌ای حزب الله و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) قطعه شهدای نهضت جهانی اسلام برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید ، چندی پیش در روزهایی که دل‌مشغولی‌های فضای داخلی، مثل همیشه رسانه‌های ایرانی را در نوردیده بود، چند تلویزیون عرب‌زبان با پخش برنامه‌های عادی خود، یک خبر فوری روی خط فرستادند. در جریان یک حمله موشکی از جانب رژیم صهیونیستی، چند تن از اعضای حزب‌الله لبنان و یک فرمانده ایرانی به شهادت رسیده‌ بودند. نام یکی از این شهدا برای ایرانی‌ها به‌شدت آشنا بود، «جهاد مغنیه» فرزند فرمانده قهرمان حزب‌الله لبنان که چند سال پیش به شهادت رسیده بود.

بعد از آن پیکر جهاد مغنیه در بیروت، کیلومترها دورتر از ایران تشییع شد و کنار مزار پدرش در آرامگاه مشهور حزب‌الله لبنان در جنوب بیروت به خاک سپرده شد. بیرون از روضة الشهیدین، مزار نامدارترین شهدا و فرماندهان حزب‌الله تصاویر عکس‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به چشم می‌خورد، کیلومترها دورتر از مرزهای ایران… .

مراسم رونمایی از یادبود شهید جهاد مغنیه با حضور فعالان رسانه‌ای حزب الله و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) قطعه شهدای نهضت جهانی اسلام برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی محمد علی صمدی  و حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران روز پنجشنبه، ۱۴ اسفندماه، ساعت ۱۵ جنب خانه شهید قطعه شهدای نهضت جهانی اسلام برپا می‌شود.

این یادبود به جهت حضور شهید جهاد مغنیه در گلزار شهدا و زیارت قبور مطهر شهدا به ویژه شهدای نهضت جهانی اسلام در جوار بنای یادبود پدر شهیدش عماد مغنیه ساخته شده است.

مراسم رونمایی از یادبود شهید جهاد مغنیه با همکاری مشترک ستاد پاسداشت نهضت جهانی اسلام و مرکز فرهنگی گلزار شهدا خانه شهید برگزار می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: