یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ اسفند ۱۳۹۳
1640

پخش مستقیم «قرار جمعه» باحضور مادران شهدا از قطعه سرداران بی‌پلاک

برنامه گفت‌وگو محور «قرار جمعه» که هر هفته بعد از دعای ندبه از شبکه اول سیما پخش می‌شود این هفته به مناسبت روز شهید به صورت مستقیم از قطعه ۴۴ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور مادران شهدا پخش خواهد شد. به گزارش یاشهید ، برنامه گفت‌وگو محور «قرار جمعه» که حول مسائل مهدویت هر جمعه […]

برنامه گفت‌وگو محور «قرار جمعه» که هر هفته بعد از دعای ندبه از شبکه اول سیما پخش می‌شود این هفته به مناسبت روز شهید به صورت مستقیم از قطعه ۴۴ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور مادران شهدا پخش خواهد شد.

به گزارش یاشهید ، برنامه گفت‌وگو محور «قرار جمعه» که حول مسائل مهدویت هر جمعه بعد از دعای ندبه از شبکه اول سیما پخش می‌شود؛ این هفته به مناسبت روز شهید به موضوع ایثار و شهادت و پیوند فرهنگ مقاومت و مهدویت می‌پردازد.

این برنامه با توجه به ایام فاطمیه و و فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا در جوار مزار شهدای گمنام گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در قطعه 44 با حضور مادران شهدا به ویژه مادر شهید تازه‌شناسایی شده شهید علی‌مددی پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه معارف شبکه اول سیما است که این هفته با همکاری «خانه شهید» گلزار شهدای تهران برقرار خواهد بود.

این برنامه روز جمعه 22 اسفندماه ساعت 8:20 صبح به صورت مستقیم از گلزار شهدا به روی آنتن می‌رود.

«قرار جمعه» با اجرای «ندا ملکی»، «سید مرتضی جوادی» و «جواد تشکری» و به تهیه‌کنندگی «علی سواد کوهی» با حضور و سخنرانی کارشناس مذهبی حجت‌الاسلام «احسان بی‌آزار تهرانی» موضوع هنر مهارت مهدوی‌زیستی و شهادت را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: