یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ اسفند ۱۳۹۳
1925

بزرگداشت روز شهید در قطعه شهدای گمنام بهشت زهرا(س) برگزار گردید

به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم بزرگداشت روز شهید با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 44 شهدای گمنام بهشت زهرا(س) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت روز شهید با حضور […]

به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم بزرگداشت روز شهید با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 44 شهدای گمنام بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت روز شهید با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در قطعه 44 شهدای گمنام بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در ابتدا دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن خیرمقدم فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین روز شهید را گرامی داشتند . در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی لحظاتی را به سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی  اظهار داشت: 37 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد و دشمنان نه تنها نتوانسته اند بر ما پیروز شوند بلکه روز به روز ملت ما سرافرازتر شده است.

وی به اشاره به نقش سه عامل عقیدتی و دینی بودن انقلاب، رهبری عالمانه و مجاهدانه یک مرجع تقلید و مردم با بصیرت افزود: سر بندهای کودکان و فرزندان ما در تمام صحنه های انقلاب با جملاتی از جمله هیهات من الذله، یا مهدی، یا عبدالله مزین شده که تمامی این موارد نشانگر این است که انقلاب ما یک انقلاب مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گفته وی مقام معظم رهبری از زمانی که سکان رهبری در جامعه را برعهده گرفتند تا به امروز بطور بی نظیر و مجتهدانه، آگاهانه، مدبرانه و سیاستمدارانه نقش خود را ایفا کرده و تمام هجمه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی که دشمنان نظام تا به امروز بر این ملت روا داشته به خوبی پاسخ داده و ملت را از گزند هر گونه آسیب بیگانگان حفظ کرده اند.

وی با اشاره به وجود مسایل و مشکلات و محاصره اقتصادی از همان ابتدای انقلاب تا امروز خاطرنشان کرد: با وجود تمام این توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان، نظام اسلامی مستحکم تر از قبل در راه رسیدن به اهداف والای امام راحل، شهدا و رهبری حرکت می کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: امروز در اینجا تعداد 30 هزار شهید و در کل کشور 230 هزار شهید آرمیده اند و ما باید خون وحرمت آنان را همواره حفظ و فداکاری ها و ایثارگریهای شهدا را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم.

شهیدی گفت: امروز به اهتزاز در آمدن پرچم بارگاه مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و امیرالمومنین (ع) در کنار پرچم جمهوری اسلامی به این دلیل است تا شهدای گرانقدری که درآن زمان نتوانستند به بارگاه مطهر این امامان عزیز شرفیاف شوند امروز در کنار پرچم این دو امام عزیز آرام بگیرند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به همراه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مزار شهدای گمنام در قطعه 44 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) گلباران و عطرافشانی کردند.

1 2 3 4 5 6 7 8 10 11 12 13 14 15 16 17

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: