یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ فروردین ۱۳۹۴
720

۲۰ فروردین؛ نخستین مراسم بزرگداشت بانوان شهید و ایثارگر

نخستین مراسم بزرگداشت بانوان شهید و ایثارگر کشور همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) پنجشنبه ۲۰ فروردین ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)  برگزار می‌شود. به گزارش  یاشهید ، نخستین مراسم بزرگداشت بانوان شهید و ایثارگر کشور همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)  […]

نخستین مراسم بزرگداشت بانوان شهید و ایثارگر کشور همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) پنجشنبه ۲۰ فروردین ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)  برگزار می‌شود.

به گزارش  یاشهید ، نخستین مراسم بزرگداشت بانوان شهید و ایثارگر کشور همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)  برگزار می‌شود. این مراسم روز پنجشنبه، بیستم فروردین‌ماه، از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در مهدیه شهدا برقرار خواهد بود.

این مراسم با عنوان «عطر یاس» با مشارکت و همکاری بنیاد شهید و امور  ایثارگران تهران بزرک، سازمان بهشت زهرا(س) و بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در مراسم بزرگداشت بانوان شهید و ایثارگر تعدادی از خانواده معظم این شهدا تجلیل خواهد شد و قبور مطهرشان در بهشت زهرای تهران گلباران، عطرافشانی و غبارروبی می‌شود.

در پایان این بزرگداشت، مزار شهید ناهد فاتحی کرجو به عنوان یکی از شهدای شاخص زن که در قطعه ۲۸ گلزار شهدا قرار دارد به صورت ویژه عطرافشانی و غبارروبی می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: