یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
1064

بزرگداشت سردار شهید سیدمجتبی هاشمی برگزار گردید

not found

بزرگداشت سردار شهید سیدمجتبی هاشمی فرمانده جنگهای نامنظم و شهدای فدائیان اسلام در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید سیدمجتبی هاشمی و شهدای فدائیان اسلام با سخنرانی سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد(ص) و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و […]

بزرگداشت سردار شهید سیدمجتبی هاشمی فرمانده جنگهای نامنظم و شهدای فدائیان اسلام در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید سیدمجتبی هاشمی و شهدای فدائیان اسلام با سخنرانی سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد(ص) و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از همرزمان شهید بر سر مزارش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان مزار شهید سیدمجتبی هاشمی و شهدای فدائیان اسلام توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران شد.

شهید سیدمجتبی هاشمی در ۱۳ آبان ۱۳۱۹ در محله شاپور تهران به دنیا آمد و سرانجام در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۴ در خیابان وحدت اسلامی (شاپور سابق) تهران توسط اعضای سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

6 3 2 15 4

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: