یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
1016

بزرگداشت «فاتحان خرمشهر» در قطعه۲۶ گلزار شهدای تهران

not found

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از برگزاری مراسم بزرگداشت فاتحان خرمشهر در قطعه ۲۶ گلزار شهدای تهران خبر داد و گفت: این مراسم 31 اردیبهشت ماه  در جهت تجدید بیعت با شهدای عملیات بیت‌المقدس صورت می‌گیرد. صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ، از برگزاری بزرگداشت فاتحان خرمشهر […]

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از برگزاری مراسم بزرگداشت فاتحان خرمشهر در قطعه ۲۶ گلزار شهدای تهران خبر داد و گفت: این مراسم 31 اردیبهشت ماه  در جهت تجدید بیعت با شهدای عملیات بیت‌المقدس صورت می‌گیرد.

صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ، از برگزاری بزرگداشت فاتحان خرمشهر در گلزار شهدای تهران خبر داد و گفت: این مراسم روز پنجشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه در قطعه 26 برگزار می‌شود.

وی با اعلام این خبر افزود: این مراسم با هدف تجدید میثاق با شهدای عملیات بیت‌المقدس برگزار می‌شود و پس از اتمام مراسم مزار این شهدا در قطعه 26 گلباران و عطر افشانی می‌شود. همچنین کار ویژه دیگری که در خصوص این شهدا انجام می‌شود تعویض پرچم مزار شهدای عملیات بیت‌المقدس است.

صمیمی ادامه داد: این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده های شهدای عملیات الی بیت المقدس و در جوار شهدای گرانقدر این عملیات برگزار می گردد .

صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تصریح کرد: از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این مراسم برپایی نمایشگاه تصاویر فتح خرمشهر است که در جوار مزار این شهدا در قطعه 26 برقرار خواهد بود. این نمایشگاه شامل عکس‌هایی از فتح خرمشهر و رزمندگان آن است که به نمایش درمی‌آید.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سپاه محمد رسول الله و مرکز فرهنگی خانه شهید برگزار می‌شود.

55

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: