یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ تیر ۱۳۹۶
2119

دیدار صمیمانه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با خانواده شهید تروریستی مجلس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با خانواده شهید توده فلاح یکی از شهدای حمله تروریستی مجلس شورای اسلامی دیدار نمود. به گزارش یاشهید ، حمیدعلی صمیمی با حضور در منزل این شهید گرانقدر ضمن همدردی با خانواده معظم این شهید والامقام شهادت شهید علی توده فلاح را تبریک و تسلیت گفت. مدیرکل […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با خانواده شهید توده فلاح یکی از شهدای حمله تروریستی مجلس شورای اسلامی دیدار نمود.

به گزارش یاشهید ، حمیدعلی صمیمی با حضور در منزل این شهید گرانقدر ضمن همدردی با خانواده معظم این شهید والامقام شهادت شهید علی توده فلاح را تبریک و تسلیت گفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در ادامه افزود : در کشوری که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی باشد مطمئنا هیچ دشمنی نمی تواند نفوذ کند.

صمیمی افزود : خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و تلاش همه ما در بنیاد شهید ارائه خدمت شایسته به آنان است.

این گزارش حاکیست : شهید علی توده فلاح از کارمندان مجلس شورای اسلامی متولد 1358 در جریان حمله تروریستی 17 خردادماه امسال به ساختمان مجلس شورای اسلامی در بهارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: