یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۳ مرداد ۱۳۹۶
639

جزئیات مراسم وداع, تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید«سید مهدی غلامی»

not found

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید سید مهدی غلامی از شهدای تازه تفحص شده تهرانی که بعد از گذشت ۳۳ سال از شهادتش شناسایی شد, برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید ،مراسم وداع, تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید«سید مهدی غلامی» از شهدای تازه تفحص شده تهرانی که در عملیات بدر به شهادت رسیده بود […]

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید سید مهدی غلامی از شهدای تازه تفحص شده تهرانی که بعد از گذشت ۳۳ سال از شهادتش شناسایی شد, برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید ،مراسم وداع, تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید«سید مهدی غلامی» از شهدای تازه تفحص شده تهرانی که در عملیات بدر به شهادت رسیده بود و بعد از گذشت 33 سال از شهادتش، توسط مدارک شناسایی احراز شد, برگزار می‌شود.

مراسم وداع خانواده با پیکر مطهر این شهید والامقام فردا چهارشنبه 4 مرداد 96 از ساعت 15 در ستاد معراج الشهدای مرکز واقع در خیابان بهشت برگزار می‌شود. همچنین مراسم وداع مردم تهران با پیکر شهید غلامی نیز در روز چهارشنبه 4 مرداد از ساعت 19 در مسجد بقیه الله(عج) واقع در خیابان پیروزی, ضلع جنوبی میدان شهید بروجردی برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر شهید سید مهدی غلامی همزمان با سالروز عملیات مرصاد در روز پنج شنبه 5 مرداد 96 از ساعت 9 صبح با حضور عموم مردم تهرانی از مسجد بقیه الله(عج) تشییع و درگلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام می‌گیرد.

همچنین مراسم یادبود این شهید والا مقام در روز جمعه از ساعت 17 الی19 در مسجد بقیه الله(عج) واقع در خیابان پیروزی, ضلع جنوبی میدان شهید بروجردی برگزار می شود.

برپایه این گزارش, شهید سید مهدی غلامی متولد 1343 است که در سال 1363 در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به شهادت رسید. این شهید 20 ساله اعزامی از لشکر 27 محمد رسول الله تهران طی عملیات تفحص برون مرزی اخیر توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده و چندی بعد هویتش شناسایی شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: