یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۳ مرداد ۱۳۹۶
1528

بزرگداشت شهید مدافع حرم مهدی عزیزی برگزار گردید+عکس

مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی عزیزی در قطعه 26 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی عزیزی عصر دیروز پنج شنبه 12 مردادماه باحضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با سخنرانی سردار عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در قطعه 26 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

در این مراسم مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمن متوجه شده است که با جنگ نظامی، اقتصادی، ‏علمی، فرهنگی و اجتماعی از پس این امت بر نمی آید لذا به این نتیجه رسیده تا ارتش های ‏شبه اسلامی را تاسیس کند‎.

وی در ادامه عنوان کرد: دشمنان اسلام داشتن این همه ابزار و تجهیزات جنگی ناتوان از ‏نابودی تشکل جنگی ایران در جهان هستند. دشمنان اسلام در صدد ایجاد ارتش‌هایی شبه ‏اسلامی در راستای مقابله با اسلام ناب محمدی هستند‎.

وی تصریح کرد: براساس فرموده امام این انقلاب با قائم به خون بودن خود در ادامه راه اهل ‏بیت(س) و امام حسین(ع) قرار داشته و همواره با تاسی از مکتب اسلام گام برداشته است‎.

مشاور فرمانده کل سپاه در خصوص دلیل اصلی به وجود آمدن این گروه های شبه اسلامی ‏عنوان کرد: تشکیل ارتش های به اصطلاح اسلامی در کنار این مملکت حسینی برای ضربه ‏زدن به افکار امام است.

سردار عروج با بیان اینکه شهیدان حرم، مدافعان حرم آل الله دل سوختگان حرم عشق و ‏باصفای اهل بیت نبی اکرم هستند، افزود: این افراد عاشقان و دلباخته اباعبدالله(ع) بودند که ‏در دفاع از خواهر مظلومش حضرت زینب(س) سوختند و به وصال خداوند و همنشینی با آل رسول الله(ص) پیوستند.
مشاور فرمانده سپاه در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: این برادرهایی که دو و سه هزار کیلومتر خارج ازمرزها پیشرویی می کنند بااین نگاه امام که فرمودند «ما به هر مستضعف و پابرهنه ای که تحت ظلم قرار بگیرد وارد عمل می شویم» وارد صحنه جنگ می شوند و فرمانده کل قوا نیز طبق همین قاعده فقهی و شرعی به رزمندگان اجازه فعالیت در خارج از مرز را می دهند.

در پایان این مراسم حاج امیرعباسی به روضه خوانی و مدح حضرت امام رضا (ع) پرداختند و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بانثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهید مهدی عزیزی و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: