یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ خرداد ۱۳۹۴
1412

طرح تبدیل بهشت زهرا به پایگاه فرهنگی با همکاری شهرداری و بنیاد شهید

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از طرح تبدیل بهشت زهرا به پایگاه فرهنگی خبر داد و گفت: شهرداری تهران با همکاری بنیاد شهید، سپاه و باغ‌موزه دفاع مقدس در نظر دارد بهشت زهرا را به یک پایگاه فرهنگی تبدیل کند. به گزارش یاشهید ، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و […]

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از طرح تبدیل بهشت زهرا به پایگاه فرهنگی خبر داد و گفت: شهرداری تهران با همکاری بنیاد شهید، سپاه و باغ‌موزه دفاع مقدس در نظر دارد بهشت زهرا را به یک پایگاه فرهنگی تبدیل کند.

به گزارش یاشهید ، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس‌های برگزیده جشنواره قاب سرخ در باغ‌موزه دفاع مقدس، با اشاره به فراخوان جشنواره قاب سرخ در اسفندماه سال گذشته، تصریح کرد: تمرکز ما در این جشنواره گلزارهای شهدا بودند.
وی ادامه داد: هریک از گلزارهای شهدا یک پایگاه فرهنگی به شمار می‌رود و امروز نماد استقامت، پایداری و ایثار هستند. این مکان‌ها باید آیندگان نگه‌داری شده و سازماندهی شوند؛ تا نسل‌های آینده با کسانی که قهرمانان ملی کشور بودند و با روحیه اعتقادی پای انقلاب ایستادند و به شهادت رسیدند، آشنا شوند.
انصاری با اشاره به انسان‌محور بودن تصاویر، بیان داشت: در این تصاویر، حس و حال و اعتقادی که پدران، مادران و فرزندان شهدا و همچنین نوجوانان و جوانان نسل امروز بر مزار شهدا دارند، قابل مشاهده است.
وی افزود: امروز در بهشت زهرای تهران، ۳۰ هزار شهید آرمیده‌اند. این یک پایگاه فرهنگی بزرگ است و در هیچ جای جهان چنین فضایی وجود ندارد که این تعداد قهرمان ملی یک‌جا آرمیده باشند.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از طرح تبدیل بهشت زهرا به پایگاه فرهنگی خبر داد و گفت: شهرداری تهران با همکاری بنیاد شهید، سپاه و باغ‌موزه دفاع مقدس در نظر دارد بهشت زهرا به یک پایگاه فرهنگی تبدیل کند.
وی در پایان هدف از برگزاری این جشنواره را زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا در راستای منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: