یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ شهریور ۱۳۹۶
1077

برگزاری نمایشگاه «کوچک قامتان بزرگ مرد» در ۸۰۰ مدرسه کشور

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نمایشگاه کوچک قامتان بزرگ مرد در موزه شهدای تهران و بهشت زهرا(س) و همزمان ۸۰۰ مدرسه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش یاشهید ،اسکندر یارنسب، مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نمایشگاه کوچک قامتان بزرگ مرد در موزه شهدای تهران و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و همزمان 800 مدرسه در سراسر کشور خبر داد. در خصوص برگزاری نمایشگاه «کوچک قامتان بزرگ مرد» گفت: این نمایشگاه در جهت پاسداشت 36 هزار شهید دانش آموز همزمان با بازگشایی مدارس در موزه شهدا برپا می‌شود و در آن 180 اثر تصویری و گرافیکی با گزیده‌ای از وصیت‌نامه و زندگینامه 180 شهید دانش‌آموز از سراسر کشور از جمله شهیدان حسین فهمیده، بهنام محمدی، سهام خیام، پناهی، بالازاده، داورپناه، جرایه و طوقانی به نمایش در می‌آید.

وی همچنین از برگزاری این نمایشگاه در 800 مدرسه سراسر کشور خبر داد و گفت: این مجموعه نمایشگاهی در قالب 800 بسته نمایشگاهی تولید و جهت برگزاری در 800 مدرسه در مهرماه به استان‌ها ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این مجموعه نمایشگاهی با هدف الگوسازی شهدای دانش آموز برپا می شود افزود: نسل جوان و نوجوان باید با این الگوهای حماسه، ایثار و فداکاری که با وجود کوچکی قامت، با ایمان و اعتماد به نقس در دوران انقلاب و دفاع مقدس برگ زرینی را در کتاب انقلاب و دفاع مقدس ورق زدند، بیشتر آشنا شوند. این عزیزان آگاهانه، هوشمندانه و شجاعانه، درس و مدرسه را رها کردند و در مدرسه عشق، تاریخ ساز شدند و عارفانه ره صدساله را یک شبه پیمودند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: