یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۳ خرداد ۱۳۹۴
952

جزئیات برنامه‌های گلزار شهدا در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مرکز فرهنگی گلزار شهدا(خانه شهید) اقدامات متعددی را به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برای بازدیدکنندگان و زائران گلزار شهدا صورت داده تا خدمت‌رسانی در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد به زائران به نحو احسن انجام گیرد. به گزارش یاشهید ، به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مرکز فرهنگی گلزار شهدا(خانه […]

مرکز فرهنگی گلزار شهدا(خانه شهید) اقدامات متعددی را به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برای بازدیدکنندگان و زائران گلزار شهدا صورت داده تا خدمت‌رسانی در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد به زائران به نحو احسن انجام گیرد.

به گزارش یاشهید ، به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مرکز فرهنگی گلزار شهدا(خانه شهید) از ۱۳ تا ۱۵ خرداد بیش از ۱۰ هزار پوستر و سی‌دی و بیش از ۲۰ هزار راهنمای مزار شهدای شاخص میان زائران و بازدید کنندگان گلزار شهدا توزیع می‌شود.

همچنین در این مدت موزه آثار شهدا برای بازدید عموم باز است. سالن نمایش فیلم شهید آوینی نیز به پخش کلیپ‌هایی در خصوص امام و شهدا می‌پردازد. اقدام دیگری که توسط مرکز فرهنگی گلزار شهدا صورت گرفته است برپایی سیستم تفأل به وصیت‌نامه شهداست که مورد استفاده بازدیدکنندگان و زائران قرار می‌گیرد.

برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع تغذیه و خدمات‌رسانی نیز از جمله مواردی است که برای برگزاری هر چه بهتر مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

بنرهای راهنمایی شهدای شاخص و نقشه نشانی مزار شهدای مدفون در بهشت زهرا(س) برای دسترسی‌ آسان‌تر زائران و بازدیدکنندگان میان قبور مطهر و در سطح گلزار شهدا نصب شده است.

این اقدامات با هماهنگی و به همت مرکز فرهنگی گلزار شهدا (خانه شهید) صورت گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: