یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ خرداد ۱۳۹۴
1293

خدمت‌رسانی پزشکان متخصص در گلزار شهدا به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)

به مناسبت فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) یک تیم مجرب پزشکی متشکل از متخصصان بیمارستان خاتم‌الانبیاء در اورژانس گلزار شهدا مستقر شده و به ارائه خدمات درمانی رایگان می‌پردازند. به گزارش یاشهید ، به مناسبت فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) یک تیم مجرب پزشکی […]

به مناسبت فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) یک تیم مجرب پزشکی متشکل از متخصصان بیمارستان خاتم‌الانبیاء در اورژانس گلزار شهدا مستقر شده و به ارائه خدمات درمانی رایگان می‌پردازند.

به گزارش یاشهید ، به مناسبت فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) یک تیم مجرب پزشکی به منظور ارائه خدمات درمانی رایگان در گلزار شهدا استقرار می‌یابد.

این تیم پزشکی که متشکل از متخصصان بیمارستان خاتم‌الانبیاء هستند طی روزهای 13، 14 و 15 خرداد ماه در بهداری و اورژانس گلزار شهدا مستقر شده و به زائران گلزار شهدا علی‌الخصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمات پزشکی و درمانی را به صورت رایگان ارائه می‌کنند.

این اقدام نیز به کمک و همت مرکز فرهنگی گلزار شهدا (خانه شهید) در راستای برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: