یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ آبان ۱۳۹۶
3045

دومین سالگرد شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی برگزار میگردد

دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی در گلزار شهدای تهران برگزار می گردد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مومنی و نیز با نوای گرم کربلایی نریمان پناهی و کربلایی محمدحسین پویانفر و کربلایی سیدامیر حسینی روز پنج شنبه 4 آبان ماه ساعت 13/30 در پارکینگ قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می گردد.

این گزارش حاکیست : شهید محمدحسین محمدخانی متولد نهم آبان ۱۳۶۴ بود، در تهران. مثل همه دهه شصتی ها چیز زیادی از دفاع مقدس و حال و هوای جهه ها به یاد نداشت.مطابق سالروز تولدش تنها ۴ ساله بود که روح الله به خدا پیوست.اما از همان کودکی سرباز امام بود و گوش به فرمان خلف صالحش. و دقیقا به همین دلیل هم بود که وقتی شنید همه دغدغه رهبری حفظ حرمین شریفین است و دلش از حمله تکفیری ها به درد آمده، زن و بچه ۹ ماهه اش را به خدا سپرد و لباس رزم پوشید. رفتا تا این بار نه فقط از ناموس ملت و کشورش که از حرم آل الله در کشوری غریب دفاع کند. هر چند دفاع را فقط در جنگ و اسلحه نمی دید، او سال های متمادی در اردوهای جهادی در مناطقی همچون بشاگرد، جور دیگری دفاع را در خدمت به مردم محروم آنجا تجربه و تمرین کرده بود. مرد عمل بود و شجاع. مرید امام حسین (ع) بود و به قول مادرش اصلا مدافع حرم به دنیا آمده بود. آخرین بار که آمد فروردین ماه امسال بود، بعد از آن رفت و وقتی برگشت تنها لبخندی از رضایت بر لب داشت.محمد حسین محمد خانی حالا دیگر آرام گرفته بود.

«محمدحسین محمدخانی» از نخبگان یزدی و مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و در مقابله با نیروهای تروریستی و تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد. وی مسئول هیئت علمدار حسین(ع) یزد و از فعالان ستاد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد بود که در سال 1394 در سوریه به آرزوی قلبی خود و به فیض شهادت نائل آمد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: