یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ آذر ۱۳۹۶
867

جزئیات مراسم وداع, تشییع و خاکسپاری شهید تازه تفحص شده “‌علیرضا نوروزی”

مراسم وداع, تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید«علیرضا نوروزی» از شهدای تازه تفحص شده برگزار خواهد شد.

به گزارش یا شهید , پیکر مطهر شهید «علیرضا نوروزی» از شهدای دوران دفاع مقدس پس از 35 سال در جریان تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح شناسایی شد.عصر دیروز(دوشنبه 6 آذر) خانواده و بستگان این شهید والامقام با حضور در معراج شهدای مرکز برای اولین بار با پیکر مطهر شهیدشان دیدار کردند.

مراسم وداع مردمی با پیکر مطهر شهید نوروزی چهارشنبه 8 آذر بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیر المؤمنین واقع در مهرآباد جنوبی, خیابان شهید صفری برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام پنجشنبه 9 آذر ساعت 9 صبح با حضور فرماندهان و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقابل سازمان مهندسی اجرایی تاسیسات نزاجا واقع در خیابان کارگر شمالی, تقاطع خیابان فاطمی برگزار می‌شود .پس از آن مراسم تشییعی دیگر در محله آن شهید واقع در مهرآباد جنوبی, خیابان شهید صفری, خیابان شهید نجفی, کوچه شهید علیرضا نوروزی برگزار و پیکر مطهرش برای خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد تا در قطعه 50 و در کنار دیگر همرزمانش به خاک سپرده شود.

مراسم یادبود این شهید والمقام نیز جمعه 10 آذر 96 از ساعت 15 الی 17 در مسجد امیر المؤمنین واقع در مهرآباد جنوبی, خیابان شهید صفری برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش, شهید علیرضا نوروزی در 22 آذر 1340 متولد شد و جهت خدمت سربازی به ارتش پیوست. او که در لشکر 92 زرهی اهواز مشغول خدمت بود با شروع جنگ تحمیلی, به مقابله با رژیم بعث عراق پرداخت و در سال 1361 در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: