یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ دی ۱۳۹۶
3031

تشییع پیکر پدر سه جانباز دفاع مقدس در گلزار شهدای تهران+عکس

حاج “مهدی باغبانی”رزمنده پیر دوران پرشکوه دفاع مقدس و پدر جانباز قطع نخاع 70% مصطفی باغبانی، صبح امروز 4 دی ماه باحضور خانواده های شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ،حاج “مهدی باغبانی” رزمنده پیر دوران پرشکوه دفاع مقدس و پدر جانباز قطع نخاع 70% مصطفی باغبانی، صبح روز گذشته براثر بیماری و کهولت سن، در ۸۵ سالگی درگذشت.

این گزارش حاکیست : پیکر مطهر این پدر بزرگوار صبح امروز 4 دی ماه با حضور جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همراه با قرائت زیارت عاشورا توسط حاج امیر عباسی و حاج جعفر طهماسبی طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه 224 آرام گرفت.
مرحوم حاج مهدی باغبانی که در دوران جنگ تحمیلی به عنوان یک رزمنده بسیجی، ۵۶ ماه حضور در جبهه را تجربه کرده بود سحرگاه دیروز دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

او در جبهه های نبرد حق علیه باطل تحت هر عنوانی مشغول ارائه خدمات به رزمندگان اسلام بود و حتی مدت ها با کامیون های تانکر، سوخت و آب رسانی در جبهه ها و ارتفاعات سربه فلک کشیده غرب و مناطق تفتیده جنوب کشور را برعهده داشت.

دو تن دیگر از فرزندان این پیر دلاور جبهه ها (مرتضی و مجید باغبانی) نیز از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس هستند.

همچنین مراسم یادبودی در روز پنج شنبه 7 دی ماه از ساعت 14/30 الی 16/30 در مسجد لرزاده واقع در میدان خراسان – خیابان 17 شهریور – خیابان کاظمی (لرزاده) برگزار می گردد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: