یـا شـهـیـد
۰۸ دی ۱۳۹۶
2613

دومین سالگرد شهید مدافع حرم امیر لطفی برگزار گردید

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهید مدافع حرم امیر لطفی در گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید، بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم امیر لطفی عصر روز پنج شنبه 7 دی ماه ساعت 15 با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با سخنرانی سردار عراقی پور و با مداحی حاج مهدی مقدم در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

سردار عراقی پور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مظهر اراده الهی و تجلی قدرت خدا بود لذا درک عظمت واقعی آن خارج از توان بشر است.

وی افزود: انقلاب اسلامی تحقق وعده خدا و تحقق آرمان خدا بود لذا اگر تمام دنیا نیز جمع می‌شدندنمی‌توانستند مانع حدوث این واقعه‌ی الهی شوند.

وی تصریح کرد: وحدت، همراهی و یکپارچگی مردم رمز پیروزی انقلاب است که آن نیز تحقق خواست خداوند بود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در کشور خاطرنشان کرد : انقلاب اسلامی پدیده بزرگ قرن حاضر است و به فرموده امام اعجاز بزرگ قرن است . و به خواست و اراده‌ی خداوند توطئه‌ها علیه این اتقلاب ناکام مانده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: امروز دشمنان در خارج و داخل کشور در لباس دوست و یا دشمن نمی‌توانند متعرض به انقلاب اسلامی شوند زیرا انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و به فراتر از مرزهای ایران اسلامی راه پیدا کرده است.

وی افزود: بیانات مقام معظم رهبری فراکشوری و جهانی است و پیام های ایشان در سراسر دنیا در دل مخاطبان جای می گیرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دست تجاوز بیگانگان را قطع کرده است و این مهم ترین ثمره انقلابی است که خون شهدا و خواست و اراده‌ی خداوند حافظ آن هستند.

در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار شهید امیر لطفی با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

شهید مدافع حرم امیر لطفی متولد سال 1365 و از بسیجیان مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) محله یاخچی آباد بود که در 30 آذرماه 1394 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) توسط تروریست های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل گشت و پیکر مطهرش در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.

 

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: