یـا شـهـیـد
۲۷ دی ۱۳۹۶
2337

اولین سالگرد شهید خدمت امیرحسین داداشی برگزار گردید

صبح امروز 27 دی ماه اولین سالگرد شهادت شهید خدمت امیرحسین داداشی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز 27 دی ماه و در آستانه فرا رسیدن حادثه ریزش ساختمان پلاسکو مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید خدمت (شهید آتش نشان) امیرحسین داداشی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همراه با سخنرانی مدیرکل شهرداری منطقه 11 تهران و نیز با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت بر سر مزارش در قطعه 50 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار این شهید والامقام و دیگر شهدای آتش نشان با نثار گل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو حادثه‌ای بود که صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ (۱۹ ژانویه ۲۰۱۷) در چهارراه استانبول واقع در مرکز تهران رخ داد. در پی وقوع این آتش سوزی ساختمان پلاسکو بطور کامل فرو ریخت. ساختمان پلاسکو در حالی پس از ۳٫۵ ساعت سوختن، فروریخت که تعداد 16 مامور آتش نشانی زیر آوار ماندند و جان خود را از دست دادند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: