یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ تیر ۱۳۹۴
1108

سه شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در گلزار شهدا تشییع شدند

not found

سه تن از مدافعان حرم حضرت زینب (س) به نامهای حسن غفاری ، محمد حمیدی و علی امرایی که اهل تهران بودند در مبارزه با نیروهای تروریستی و تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل گشتند . و صبح امروز در میان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدا تشییع شدند. به گزارش […]

سه تن از مدافعان حرم حضرت زینب (س) به نامهای حسن غفاری ، محمد حمیدی و علی امرایی که اهل تهران بودند در مبارزه با نیروهای تروریستی و تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل گشتند . و صبح امروز در میان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدا تشییع شدند.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر این سه شهید بزرگوار با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و امت شهیدپرور طی مراسم باشکوهی تشییع و در کنار همرزمانشان شهیدان شهریاری و حمید زمانی در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفتند.

سه شهید مظلوم مدافع حرم حضرت زینب(س) پس از ایستادگی و دفاع در مقابل گروه های تروریستی و تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

براساس این گزارش پیکر مطهر این شهدا پس از اقامه نماز به امامت حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری به بهشت زهرا(س) منتقل و در گلزار شهدا و در کنار بیش 30 هزار شهید به خاک سپرده شدند.

بر اساس این گزارش مردم روزه دار و مومن شهرری در آیین تشییع و خاکسپاری این شهیدان والامقام به مرثیه خوانی پرداخته و عزاداری کردند.

6 1 2 3 4 5

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: