یـا شـهـیـد
۰۵ بهمن ۱۳۹۶
3798

مراسم یادواره شهدای مدافع حرم قرارگاه ثاراله تهران برگزار گردید

بزرگداشت شهدای مدافع حرم قرارگاه ثاراله تهران صبح امروز در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم قرارگاه ثاراله تهران باحضور سردار محمد اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع)، برخی مقامات کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حریم ولایت و عموم مردم شهیدپرور با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مومنی و با مداحی حاج امیر عباسی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مومنی بیان نمود : حضرت زینب(س) پیام آور واقعه کربلا بود و این بانوی بزرگوار برای حفظ یادگارهای امام حسین(ع)، خود را فدا کرد، البته تمام اقدامات حضرت زینب(س) با اشراف ولی خدا بود.

ایشان در ادامه افزود : امام حسین(ع) در ظاهر در واقعه کربلا شکست خورد و سپاهیان یزید با پیروزی از صحنه نبرد بیرون رفتند، این ظاهر قضیه بود، اما در واقع یزید به اهداف خود در واقعه کربلا نرسید و شکست خورد، گرچه که امام حسین(ع) در کربلا به شهادت رسید، اما این امام معصوم به اهداف خود دست پیدا کرد.

در این مراسم از خانواده‌های شهیدان رزاقی، آژند و همچنین سه تن از جانبازان قرارگاه ثارالله (ع)، جانبازان فرشید سید خراسانی، رحیم اسدی و صابر دباغ‌ها قدردانی شد.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: