یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ تیر ۱۳۹۴
1432

همسر شهید مدافع حرم خطاب به حاج قاسم سلیمانی چه گفت؟/ ما هم حاضریم

not found

یکی از همسران شهدا خطاب به حاج قاسم سلیمانی گفت: “اگر نیاز باشد ما هم برای نبرد و جان دادن حاضریم”. جمله ای که بسیاری از ناظران را تحت تاثیر قرار داد. به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت 4 تن از شهدای مدافع حرم صبح امروز با حضور سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه […]

یکی از همسران شهدا خطاب به حاج قاسم سلیمانی گفت: “اگر نیاز باشد ما هم برای نبرد و جان دادن حاضریم”. جمله ای که بسیاری از ناظران را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت 4 تن از شهدای مدافع حرم صبح امروز با حضور سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه حال و هوای دیگری گرفت.

این مراسم به مناسبت شهادت شهیدان حامد جوانی، حسن غفاری، علی امرایی و محمد حمیدی برگزار شد.

شبکه اطلاع رسانی دانا نوشت: مراسم ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و تصاویری از 4 شهید مدافع حرم نیز راس مجلس را مزین کرده بود. در ادامه برنامه مهدی سلحشور مداح اهل بیت عصمت و طهارت اشعاری حماسی در وصف ایستادگی و مقاومت خواند. اشعار سلحشور به قدری با شور و شوق حضار مواجه شد که بعد از هر بند از شعر به نشانه تایید مضامین اشعار، تکبیر و صلوات حاضران بلند می شد.

کم کم فضای جلسه به سمت روضه خوانی رفت و صدای هق هق همرزمان شهدای مدافع حرم هم بالا گرفت. هنگامی که روضه خوان، نام سرور و سالار شهیدان را بر زبان گرفت، ناله حاضران نیز بلندتر شد تا فضای جلسه نیز رنگ و بویی خاصی به خود بگیرد.

مراسم سینه زنی هم قرار بود دقایقی کوتاه برگزار شود اما حس و حال ایجاد شده در محل برگزاری مراسم موجب شد تا حضار روی پا ایستاده و فضای مراسم را به هیئت های عزاداری ائمه طاهرین تبدیل نمایند.

سردار سلیمانی که در بدو ورود کنار همان درب ورودی مسجد در گوشه ای به قرائت قرآن مشغول شد، هر از چند گاهی نیز با پدران شهدا به گفتگو می نشست؛ اما دقایق پایانی مراسم بود که به حاج قاسم خبر دادند که جمعی از مادران و همسران شهدا نیز بیرون از مسجد منتظر هستند. سردار سلیمانی نیز بلافاصله خود را به بیرون از مسجد رساند و با مادران و همسران این شهدا ابراز همدردی کرد.

در این لحظه بود که یکی از همسران شهدا خطاب به حاج قاسم گفت “اگر نیاز باشد ما هم برای نبرد و جان دادن حاضریم”. جمله ای که بسیاری از ناظران را تحت تاثیر قرار داد.

در پایان مراسم نیز سردار سلیمانی بر سر مزار شهدای گمنام حاضر شد و با بدرقه خانواده شهدا، محل برگزاری مراسم را ترک کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: