یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ اسفند ۱۳۹۶
1169

برنامه‌های گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برای مهمانان نوروزی

رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران گفت: مهمانان نوروزی که از سراسر کشور به تهران می‌آیند ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت امام(ره) از گلزار شهدای بهشت زهرا(س) دیدن کرده و از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا نیز بازدید می‌کنند.

به گزارش یاشهید ،علیرضا اکبری، رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران از برنامه‌های گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برای پذیرایی از زائران نوروزی خبر داد و گفت: در هفته‌های اول فروردین ماه، مهمانان نوروزی که از سراسر کشور به تهران می‌آیند ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت امام(ره) از گلزار شهدای بهشت زهرا(س) ، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای شاخص را زیارت کرده و از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا که شامل سالن نمایش فیلم شهید آوینی و موزه آثار شهدای بهشت زهرا(س) و نیز نمایشگاه موزه عبرت می‌باشد بازدیدمی‌کنند و به این ترتیب با شهدای شاخص گلزار شهدا آشنا می‌شوند.

وی افزود: در ایام نورورز مجموعه فرهنگی گلزار شهدا همه روزه از ساعت 8 صبح تا 14 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا اذان مغرب و عشا آماده پذیرایی از زائران می‌باشد.

اکبری در ادامه تصریح کرد: چنانچه زائران در مراجعه به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) اطلاعاتی از یک شهید خاص بخواهند، مجموعه فرهنگی ما آمادگی دارد تا شهید مدنظر را شناسایی کرده و اطلاعاتی را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

ضمناً خانواده شهدا توجه داشته باشند امور خدماتی مزار مطهر شهدا به صورت رایگان انجام می‌گیرد. در صورت تمایل خانواده شهدا می‌توانند با مراجعه به خانه شهید گلزار شهدای تهران از این خدمات استفاده کنند.

همچنین زائران و مهمانان نوروزی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.golzar.info اطلاعات شهید مورد نظر را دریافت نمایند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: