یـا شـهـیـد
۰۱ فروردین ۱۳۹۷
1356

آیین سنتی تحویل سال نو با حضور خانواده شهدا دربهشت زهرا(س) برگزار شد

آیین جشن تحویل سال نو با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و مردم مومن و خداجوی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در محل مهدیه شهدا برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ شامگاه سه شنبه در حاشیه این آیین گفت: این آیین به منظور تکریم از مقام شامخ شهدا و انتقال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده برگزار شد.
مرتضی صفایی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر نسل جوان با ارزش های دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری آیین جشن تحویل سال نو است.
وی با بیان اینکه آیین تحویل سال نو در جوار 30 هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و چهار هزار شهید گمنام و مدافع حرم برگزار شد، تصریح کرد: از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهید پرور مراسم تحویل سال نو را در کنار شهدا می‌گذرانند که امسال نیز این مراسم با حضور بازماندگان شهدا و ایثارگران، مدیران استان و مردم شهیدپرور در گلزار شهدا برگزارشد.

این گزارش حاکیست : مراسم تحویل سال نو همراه با نماز جماعت مغرب و عشا و نیز با قرائت زیارت عاشورا توسط حاج سیدصادق قندهاری و عزاداری شب شهادت امام هادی(ع) ادامه داشت.
پس از برگزاری کامل مراسم و تحویل سال، قبور مطهر شهدا در قطعات مختلف توسط خانواده معظم شهدا و ایثارگران گلباران و عطرافشانی شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: