یـا شـهـیـد
۱۸ فروردین ۱۳۹۷
1956

بزرگداشت شهدای عملیات کربلای هشت برگزار گردید

مراسم بزرگداشت شهدای عملیات کربلای هشت با حضور جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت شهدای عملیات کربلای هشت همراه با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت و سخنرانی سردار محمدعلی فلکی و نیز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : سردار فلکی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید بیان نمود : شهدای ما، مربوط به کل امت اسلام هستند و هیچ حزب و گروهی حق ندارد آن‌ها را به نفع خود مصادره کند. شهدا براساس فرمایش امام خمینی (ره) حول محور وحدت و در تبعیت از ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) به تکلیف خود عمل کردند.

ایشان در ادامه افزود : هیچ‌کدام از ما دانشگاه جنگ نرفته بودیم و تجربه نظامی نداشتیم، اما خداوند دل­‌های ما را هدایت می­‌کرد و باعث می­‌شد تا در امور مربوط به جنگ تدبیر کنیم.

در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار شهدا با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای عملیات کربلای هشت را گرامی داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: