یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ تیر ۱۳۹۴
1076

پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در پی درگذشت پدر شهیدان رضایی

not found

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاج نظامعلی رضایی» پدر شهیدان سرافراز «حسین و محمد» رضایی را تسلیت گفت. به گزارش یاشهید ، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است: انا لله و انا الیه راجعون خانواده محترم شهیدان گرانقدر رضایی سلامٌ علیکم بما صبرتم مرحوم «حاج نظامعلی […]

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاج نظامعلی رضایی» پدر شهیدان سرافراز «حسین و محمد» رضایی را تسلیت گفت.

به گزارش یاشهید ، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر رضایی
سلامٌ علیکم بما صبرتم
مرحوم «حاج نظامعلی رضایی» پدر شهیدان سرافراز «حسین و محمد» رضایی سبک‌بال پر گشود و به‌سویمعبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.
این‌جانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن عرض تسلیت به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب ایشان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و امت شهیدپرور حزب‌الله و همدردی با شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. به‌یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار خواهد گردید. (ان شاء الله)

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: