یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ تیر ۱۳۹۴
1070

برگزاری نخستین همایش تجلیل از شهدای عتبات عالیات

not found

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین همایش تجلیل از شهدای عتبات عالیات در تهران خبر داد. به گزارش یاشهید ، اسکندر یارنسب با اشاره به اینکه امروزه نظاره گر شهادت مظلومانه تعداد زیادی از مسلمانان ایرانی و کشورهای مختلف به دلیل عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و فرزندان […]

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین همایش تجلیل از شهدای عتبات عالیات در تهران خبر داد.

به گزارش یاشهید ، اسکندر یارنسب با اشاره به اینکه امروزه نظاره گر شهادت مظلومانه تعداد زیادی از مسلمانان ایرانی و کشورهای مختلف به دلیل عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و فرزندان حضرت زهرا(س) هستیم، گفت: این توطئه‌ای برای حفظ سیاست‌های استکبار و جلوگیری از نفوذ اسلام ناب محمدی(ص) در منطقه و در دنیا است.

وی افزود: با توجه به رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نقش اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد در این خصوص و با عنایت به پیشنهاد معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مقرر شد برای نخستین بار همایش تجلیل از شهدای عتبات عالیات با مشارکت بعثه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تهران برگزار شود.

وی اظهار داشت: در جلسه هماهنگی برگزاری این همایش که در محل سازمان حج و زیارت و با حضور مسئولان فرهنگی و آموزش بعثه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مسئول بسیج آن سازمان برگزار شد در خصوص کلیات اجرای برنامه جمع بندی و توافقات لازم انجام شد.

زمان پیشنهادی برای اجرای این برنامه اواخر مرداد ماه سال جاری است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: