یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۲ مرداد ۱۳۹۷
1193

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم مهدی عزیزی برگزار شد+تصاویر

مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی عزیزی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالن نمایش فیلم شهید آوینی خانه شهید برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی عزیزی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالن نمایش فیلم شهید آوینی خانه شهید برگزار شد.

این گزارش حاکیست : این مراسم با سخنرانی سردار علی بلالی معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و با مداحی حاج سیدامیر حاج احمدی برگزار شد.

سردار بلالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام بیان نمود :راه همان راه است و رسالت انقلاب نیز تغییری نکرده، اما نیاز، نیاز دیگری شده است و جبهه جنگ تغییر یافته است.

در ادامه افزود : شهدا از جان خود گذشتند، سلحشورانه مبارزه کرده و آمادگی خودشان را برای قطعه قطعه شدن در راه خدا اعلام کردند. خداوند هم جان آن‌ها را بعد از سختی‌های فراوان پذیرفت و الان آن‌ها همه نورانیت خودشان را سخاوتمندانه در معرض بهره برداری ما قرار دادند. حالا سال‌ها بعد رفتنشان ما را شریک نور خودشان کردند و ما می‌توانیم با شرکت در مجالسی که به یاد آن هاست، نورانیت آنان را برای خودمان به ارمغان ببریم. این یک سخاوت بی‌نظیری است که شهدا دارند.

در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار این شهید والامقام با نثارگل و قرائت فاتحه یاد و خاطره تمامی شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: