یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ مرداد ۱۳۹۴
1365

شناسایی ۵۰ شهید غواص و خط شکن کربلای ۴

not found

مسئول معراج شهدای مرکز از شناسایی ۵۰ شهید از ۱۷۵ شهید خط شکن و غواص خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هنوز به خانواده های معظم شهدا شناسایی شده اطلاع رسانی صورت نپذیرفته، امکان انتشار اسامی شهدا فعلا مقدور نیست. به گزارش یاشهید ، سرهنگ ابراهیم رنگین، مسئول معراج شهدای مرکز از شناسایی 50 […]

مسئول معراج شهدای مرکز از شناسایی ۵۰ شهید از ۱۷۵ شهید خط شکن و غواص خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هنوز به خانواده های معظم شهدا شناسایی شده اطلاع رسانی صورت نپذیرفته، امکان انتشار اسامی شهدا فعلا مقدور نیست.

به گزارش یاشهید ، سرهنگ ابراهیم رنگین، مسئول معراج شهدای مرکز از شناسایی 50 شهید از 175 شهید خط شکن و غواص خبر داد و گفت: پس از انجام اقدامات کارشناسی تا کنون موفق به شناسایی بالغ بر 50 شهید از شهدای خط شکن و غواص از جمع 175 شهید گشته‌ایم. امید است با ادامه تلاش‌ها بتوانیم تعداد بیشتری از این شهدای عزیز را شناسایی و تحویل خانواده‌ای چشم انتظارشان بدهیم.

وی با اعلام این خبر افزود: قرار است این شهدای عزیز به همراه شهدای گمنام در 25 شوال برابر با 20 مرداد ماه سال جاری مصادف با شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) در استان‌های مربوطه تشییع و به خاک سپرده شوند.

رئیس معراج شهدای مرکز گفت: با توجه به اینکه هنوز به خانواده‌های معظم شهدا شناسایی شده اطلاع رسانی صورت نپذیرفته، امکان انتشار اسامی شهدا نیست. لذا به محض اطلاع رسانی به خانواده ها اسامی شهدا شناسایی شده از طریق مبادی ذی ربط در استان‌ها  اعلام خواهد شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: