یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
2470

بزرگداشت سالگرد شهادت شهید علی عباسی در گلزار شهدا

مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت شهید علی عباسی در خانه شهید بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت شهید علی عباسی با حضور خانواده معظم این شهید والامقام و جمعی از بانوان کاراته کار قهرمان کشور در سالن نمایش فیلم خانه شهید برگزار شد.

این گزارش حاکیست :در ابتدا بهاره امینی نایب رییس بانوان آشی هارا کاراته کشور نماینده استان البرزضمن خیرمقدم بیان نمود : افتخاری بالاتر از قهرمانی حضور شما ورزشکاران در این گردهمایی و زنده نگه داشتن یاد قهرمانان واقعی یعنی شهدا است.

در ادامه استاد جمشید شادمند نماینده فدراسیون کاراته ضمن بزرگداشت یاد و خاطره این شهید والامقام بیان نمود : شهیدان به دلیل خدمت بزرگی که به مردم داشتند و همت بلندی که از خود نشان دادند شایسته ی سپاسگزاری هستند. در ادامه این مراسم مهندس لیلا امینی نویسنده کتاب زندگی نامه شهید علی عباسی افزود : خداوند را شاکرم که به بنده توفیق داد که بتوانم هرچند مختصر زندگی این شهید والامقام را به رشته تحریر درآورم.

در ادامه این مراسم علیرضا اکبری رییس اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به روایتگری پرداختند.

در این مراسم از کتاب نادیده ها خاطرات شهید علی عباسی رونمایی شد و نیز از خانواده معظم این شهید گرانقدر تجلیل شد.

در پایان این مراسم بانوان کاراته کار قهرمان کشور ضمن بازدید از موزه شهدای بهشت زهرای تهران و نمایشگاه موزه عبرت مهدیه شهدا با حضور بر سر مزار این شهید والامقام با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره تمامی شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: