یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۰ آبان ۱۳۹۷
1652

سومین بزرگداشت شهید مدافع حرم میردوستی برگزار شد+تصاویر

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سیدمحمدحسین میردوستی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، عصر امروز پنج شنبه 10 آبان ماه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سیدمحمدحسین میردوستی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همراه با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت و سخنرانی سردار روشنی معاون اجرایی نیروی انسانی سپاه بر سر مزار این شهید والامقام در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

سردار روشنی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم سیدمحمدحسین میردوستی بیان نمود :ریشه ما ریشه خون شهدای ما است و شهدا برای یک قشر خاص نیستند. شهدا ثابت کردند که کربلایی بودن محدود به زمان و مکان نیست و این پیروزی اخیر مقاومت هم از شهد شهادت شهدا است.

در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره تمامی شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

شهید سید محمدحسین میردوستی در تاریخ ۱۳۷۰ به دنیا آمد و در تاریخ اول آبان ۱۳۹۴ همزمان با تاسوعای حسینی در هنگام دفاع از حرم مطهر عمه سادات، حضرت زینب کبری (سلام ا… علیها) به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: