یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ مرداد ۱۳۹۴
1474

سی و دومین سالگرد شهادت شهید علیرضا موحددانش برگزار شد

صبح امروز و در پایان مراسم پرفیض دعای ندبه ، بزرگداشت سی و دومین سالگرد شهادت فرمانده لشگر ده سیدالشهدا(ع) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، صبح امروز و در پایان مراسم پرفیض دعای ندبه بزرگداشت سی و دومین سالگرد شهادت فرمانده لشگر ده سیدالشهدا(ع) شهید علیرضا موحددانش و شهدای عملیات والفجر 2 با حضور […]

صبح امروز و در پایان مراسم پرفیض دعای ندبه ، بزرگداشت سی و دومین سالگرد شهادت فرمانده لشگر ده سیدالشهدا(ع) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز و در پایان مراسم پرفیض دعای ندبه بزرگداشت سی و دومین سالگرد شهادت فرمانده لشگر ده سیدالشهدا(ع) شهید علیرضا موحددانش و شهدای عملیات والفجر 2 با حضور همرزمان این شهید والامقام و با سخنرانی سردار حاج علی فضلی بر سر مزارش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

سردار علی فضلی بیان نمود : حاج علی موحد یک فرد خاصی بود . این شهید بزرگوار هیچ وقت خستگی را احساس نمی کرد و در عملیات ها همیشه نفر اول بود . فضلی در ادامه افزود : حاج علی موحد با اینکه یک دست خود را در ارتفاعات بازی دراز از دست داده و مجروح شده بود هیچ وقت عقب ننشست . و می بینیم که در قسمتی از وصیتش بیان نموده شهید عزادار نمی خواهد بلکه رهرو می خواهد و وظیفه ما امروز این است که راه شهید موحدها ، شهید نجفی رستگارها و دیگر شهدا را ادامه بدهیم .

این گزارش حاکیست : در ادامه این مراسم همرزمان شهید و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثارگل و قرائت فاتحه یاد و خاطره آن شهید را گرامی داشتند.

1 2 3 4 5 6 7

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: