یـا شـهـیـد
۳۰ آذر ۱۳۹۷
1516

سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم امیرلطفی برگزار شد

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم امیر لطفی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در خانه شهید گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم امیر لطفی روز پنج شنبه 29 آذرماه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مومنی و با مداحی حاج جعفر عرب نژاد در خانه شهید بهشت زهرای تهران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مومنی بیان نمود : مقام شهید و شهادت مقام حسرت و عبرت است نه مقام تأسف و تأثر (نشان دهنده والا بودن مقام شهدا) ایشان در ادامه افزود : اگر کسی کلمه ای و مطلبی از شهدا بداند و انتقال ندهد مؤاخذه می شود و البته قبل از سیره اخلاقی، سیره عبادی شهدا را باید بیان کرد.نسبت به وصیت نامه های شهدا باید اهتمام ورزید و آنها را یادآوری نمود.شهدا معامله گر با خدا بودند به همین دلیل هم خدا آنها را به این مقام رساند.

در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار این شهید والامقام با سینه زنی و مداحی مداحان اهل بیت و نیز با نثارگل یاد و خاطره این شهید مدافع حرم و تمامی شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

امیر لطفی از نیروهای بسیجی مدافع حرم بود که در آبان ماه سال ۶۵ متولد شد او سال ۹۴ همزمان با شهادت امام حسن عسگری (ع) در حلب سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرمیده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: