یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ بهمن ۱۳۹۷
2076

پیکر مطهر پدر شهیدان مهرآیین در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفت

صبح امروز پیکر مطهر حاج محمد مهرآیین جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس و پدر شهیدان محمدرضا و ناصر مهرآیین در گلزار شهدای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر حاج محمد مهرآیین جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس و پدر شهیدان محمدرضا و ناصر مهرآیین با حضور مسئولین لشگری و کشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی از ورزشگاه شهید شیرودی تشییع و در قطعه صالحین گلزار شهدای تهران آرام گرفت.

به همین مناسبت مراسم روز سوم پنج شنبه 11 بهمن ماه از ساعت 14/30 الی 16 در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین و مراسم شب هفت روز یکشنبه 14 بهمن ماه از ساعت 15 الی 16/30 در مسجد جامع لویزان واقع در لویزان ، خیابان شهید فرشادی ، خیابان شهید جعفریان برگزار می شود.

جانباز محمد مهرآئین پدر شهیدان«ناصر و محمدرضا مهرآئین» از مبارزین دوران انقلاب و رئیس سابق فدراسیون های جودو، تکواندو و کاراته که در سن 82 سالگی دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
گفتنی است، جانباز و آزاده سیاسی محمد مهرآئین در سال های 50،52، و53 توسط ساواک دستگیر و پس از تحمل شکنجه های فراوان در 27 مردادماه سال 1356 از زندان آزاد شد.
شهید محمدرضا مهرآئین 22 فروردین سال 1363 و برادرش ناصر 21 خرداد سال 1365 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: