یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۴ بهمن ۱۳۹۷
2455

آیین گرامیداشت شهیدان پورزند در بهشت زهرا (س) برگزار شد

آیین سی و دومین سالگرد شهادت برادران پورزند امروز (چهارشنبه) در قطعه 29 بهشت زهرا (س) با حضور مسئولان، ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان و اقشار مختلف مردم در کنار مزار این شهدا برگزار شد.

به گزارش یاشهید ،آیین گرامیداشت شهیدان «ایرج، سیروس و شاهین پورزند» ملقب به شهدای پهلوان در سی و دومین سالگرد شهادتشان از ساعت 11 امروز چهارشنبه در قطعه 29 و در جوار مزار این شهیدان با حضور خانواده شهیدان، جمعی از مسئولان ، هنرمندان و ورزشکاران برگزار ‌شد.
علاوه بر ورزشکاران ، پیشکسوتان و برخی از روسای فدراسیون های ورزشی، هنرمندان و بازیگران عرصه سینما و تئاتر، ذاکرین اهل بیت (ع)، قاریان قرآن، روسای برخی از ادارات و سازمانهای دولتی و همچنین خانواده های شهدا و مردم مومن و همیشه در صحنه حضوری با شکوه داشتند.
این مراسم به همت خانواده شهید و با مشارکت اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سازمان بهشت زهرا(س) برگزار ‌شد.
شرکت کنندگان در پایان با نثار تاج گل و قرائت فاتحه بر مزار شهیدان پورزند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این پهلوانان ، بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.
شهیدان «ایرج، سیروس و شاهین پورزند» که به ترتیب 25، 20 و 16 بهار از عمرشان گذشته بود، در بمباران هوایی ارتش بعثی عراق در 24 بهمن ماه سال 1365 به شهادت رسیدند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: