یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ مرداد ۱۳۹۴
1675

سی و چهارمین سالگرد شهادت شهید توسلی برگزار شد

not found

مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت شهید سعید توسلی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت شهید سعید توسلی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی […]

مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت شهید سعید توسلی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت شهید سعید توسلی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی مجید توسلی برادر شهید و جانباز 70 درصد به همراه روایت گری آقای شهیدی بر سر مزار شهید در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثارگل و قرائت فاتحه بر سر مزار شهید توسلی همواره یاد و خاطره آن را گرامی داشتند.

شهید زین العابدین (سعید) توسلی متولد 1337 در کرمانشاه به دنیا آمد . شهید توسلی به خطاطی و نقاشی مسلط بود و آثار هنری بسیار زیبایی از خود بر جای گذاشته است . این شهید والامقام از بهترین قاریان قرآن نیز بود .

شهید توسلی سپس در عملیات والفجر 8 منطقه گیلان غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از 7 ماه در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

1 2 3 4 5 6 7

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: