یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۰ بهمن ۱۳۹۷
1747

دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 10و11 تهران در قالب طرح سپاس

دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 10و11 تهران در قالب طرح سپاس ویژه هفتگی با مشارکت مدیران ستاد بنیاد استان صورت گرفت.

به گزارش یاشهید ،هرهفته یک منطقه دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس ویژه هفتگی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ و مشارکت مدیران ستاد بنیاد استان صورت می گیرد. این گزارش حاکیست : علیرضا اکبری رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران همراه با خانم مریم فتحی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 10و11 تهران با حضور در منزل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با آنان دیدار نمودند.

این گزارش حاکیست : علیرضا اکبری رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان افزود :شهدای انقلاب اسلامی با یقین به راه امام راحل و قدم گذاشتن در این مسیر که پر از تهدید و وحشت بود، توانستند گام بزرگی را برداشته و نهال انقلاب را به ثمر برسانند.

ایشان در ادامه افزود : فداکاری و ایثار شهیدان، جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنان در ایجاد روحیه نشاط و حس خودباوری در جامعه موثر بود و موجب تقویت ایمان و پیشرفت و انگیزه مردم در عرصه های مختلف شده است.

در ادامه با خانواده معظم شهید مسلم امامی نوده ، شهید براتعلی معینی کربکندی ، شهیدابراهیم نژاد اکبر و شهیدعلیرضا ابراهیم زاده  دیدار نمودند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: